Re: Mira prokliku na adWords

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 20. 12. 2004, 13:30 CET
Marek Prokop wrote:
> Jan Pokorný - Czi napsal(a):
> 
> 
>>Jake miry prokliku radove dosahujete u reklam na AdWords. U jak
>>velkeho cisla jste jiz s kampani spokojeni?

Pozor na to, jak CTR merite. CTR lze merit jako CTR(konverze) prvniho pristupu na website 
  (po vyhledani) a celkovou CTR (opakovany pristup s pouzitim identifikace uzivatele)..

zalezi to co prodavate, ale malokdy uzivatele koupi po prvnim vyhledani, ale spis stejne 
jako ve fyzickem svete obejdou nekolik obchodu a pak se vrati..

tudiz CTR byva obvykle odrazem toho kolik zakazniku dokazete ukecat hned po vyhledani, ne 
kolik dana fraze dokaze ve skutecnosti prodat (to byva obvykle daleko vice).. to napriklad 
znamena, ze pokud podivne hodne lidi uskutecni nakup po primem zadani adresy, bude casto 
kvuli tomu, ze se vratili po ukoceni hledani treba pomoci bookmarku (tak jsem psal 
nedavnou se prepnou z faze hledam zbozi do faze nachystan s kreditkou)..

-- 
--
David Brhel | University of Tasmania | http://www.tasmaniawalks.com/
Received on Mon, 20 Dec 2004 23:30:31 +1100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 12. 2004, 13:30 CET