Re: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: 28. 12. 2004, 13:32 CET
> naplnit vyukove kurzy orientalniho tance do konce ledna 2005, tedy se jedna ...
> Je
> mozne napr. pres AdWords dosahnout rychlych vysledku 

shodou okolnosti letos na podzim delam pres AdWords kampan na prodej
rucne sitych orientalnich satku, coz je velmi podobna cilova skupina
privadena patrne stejnymi klicovymi slovy. Vzhledem k tomu, ze tu
kampan zatim platim sam, muzu poskytnout vysledky.

Za listopad si pres AdWords kliklo 81 lidi, v prosinci 55. Neni to
moc, ale je to velmi lacine. Mira prokliku stabilne 2%. Leden bude
podle meho odhadu na urovni listopadu. Mam vypnute cileni na obsah
(zatim Tiscali). Konverzni pomer presne nemerim, ale znam priblizne
pocet objednavek => naprosto se to vyplaci.

> bez predchozi pracne
> analyzy?

na AdWords neni moc tezkeho. Zvolite si klicova slova (seznam
fungujicich slov muzu dejme tomu poskytnout), napisete si tri ctyri
reklamy, zadate cislo sve kreditky a uz to jede. Jako menu doporucuji
zvolit US dolar (dolar sel dolu, minimalni cena za proklik $0.05 je
lacinejsi nez 1,6 Kc). Po case na to mrknete, pridate a uberete par
slov, smazete reklamy, ktere nefunguji, a muzete si i nastavit, ze se
to pak samo vypne.

Potrebnych sto lidi vam to asi neprinese, ale par ucastniku urcite.

Jako dalsi cesty bych doporucoval affiliate marketing a pokud na to
mate slusny rozpcet, tak mozna eTarget nebo PPC program na Centru.
Katalogy jsou fakt priserne predrazene.

Yuhu
Received on Tue, 28 Dec 2004 13:32:24 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 12. 2004, 13:32 CET