Re: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Marek Zelenka <konference (zavinac)>
Date: 28. 12. 2004, 19:10 CET
Radek Ondra napsal:

> To byl priklad investice, samozrejme ze lze utratit jenom 1000 Kc.  
> Ted uz jen tak placame, dotazovatel musi vymezit presne jaky ma zamer, taky
> se muzeme dozvedet, ze na to nema ani korunu.

Diky vsem za tipy. Srovnaval jsem vsechny moznosti a nakonec jsem se dobral
k alternative sponzorovaneho odkazu na Seznamu ve vypisu vyhledavani.
Regionalni zastupce mi sdelil cetnost vyhledavani klicoveho slova a z toho
se odvijejici cenu a pomer se mi nezda tak spatny. Pri cetnosti kolem 1800
za mesic a cene 3500 Kc - za aktivniho uzivatele, ktery presne toto tema
hleda, tedy neklika jen ze zvedavosti na reklamu - mi prijde, ze by to mohlo
byt jak rychle, tak cenove dostupne a srovnatelne i s cenami eTarget apod.,
mozna i ucinnejsi, zda se mi...

Marek Zelenka
Received on Tue, 28 Dec 2004 19:10:07 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 12. 2004, 19:12 CET