RE: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: 28. 12. 2004, 20:45 CET
Tady je klikajicich vice nez 2%, myslim az 10%, (vedel jsem konkretni cislo
v sekci
http://dir.seznam.cz/Nakupovani_na_internetu/Prodejci_vypocetni_a_komunikacn
i_techniky/Prodejci_mobilnich_telefonu/, ted to rychle nemuzu najit),  ale i
tak se "nedoplatite".  
A vidim dalsi problem. Pokud se "neco" stane a naplnite kurz 8. ledna (nebo
to tanceni odpiskate a budete radeji delat kurzy prace s MS OFFICE :-),
budete dal mit zaplacenou reklamu, ktera bude velmi tezce vyuzitelna. 
Naopak reklamni systemy ktere vam tady cpeme my, muzete stopnout okamzite.
Ja jsem to napriklad vyuzil, kdyz me na den spadl server - okamzite jsem to
zastavil.
Ono mit den spadlej server s obchodem a jeste zaplatit 500 Kc za reklamu do
prazdna, to cloveku neprida.

R.O.

-----Original Message-----
From: jan.burda@e-studio.cz [mailto:jan.burda@e-studio.cz] 
Sent: Tuesday, December 28, 2004 8:12 PM
To: seo@nawebu.cz
Subject: Re: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

Jenze tady bohuzel platite 2 Kc za kazdeho kdo hleda. Klikajicich jsou tak
2%, takze zaplatite 3500 za 36 uzivatelu, coz je peknych 100 Kc za jednoho,
jestli jsem se neprepocital:-) V eTargetu zaplatite 5 Kc za kazdeho, kdo
klikne. Takze 700 uzivatelu za 3500,-

> Pri cetnosti kolem 1800
>za mesic a cene 3500 Kc - za aktivniho uzivatele, ktery presne toto 
>tema hleda, tedy neklika jen ze zvedavosti na reklamu - mi prijde, ze 
>by to mohlo byt jak rychle, tak cenove dostupne a srovnatelne i s 
>cenami eTarget apod., mozna i ucinnejsi, zda se mi...
>
>Marek Zelenka
>
>
Received on Tue, 28 Dec 2004 20:45:43 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 28. 12. 2004, 20:45 CET