RE: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: 29. 12. 2004, 14:41 CET
To je ruzne. Dost velke procento neklika na reklamy ze zasady, dalsi
procento hleda konkretni shop, dalsi procento nezaujme vase popiska, dalsi
procento klikne na jinou reklamu nez vasi, apod.
Taky zalezi na slove ktere si zaplatite, me vypekla Toshiba s jejich
notebooky, kdy jsem platil za klicove slovo Toshiba, ale uz druhy den jsem
musel rychle dat "-notebooky" a "-notebook" (to myslim na seznamu ani
nejde), protoze 80% co hleda Toshibu hleda notebooky a to jsem nepotreboval.

Vy asi budete chtit slovo "tanec"?, tak se potreba si predstavit jake to
slovo ma dalsi vyznamy, ktere nepotrebujete. 
Napriklad string "Hrisny tanec sountrack" vam asi vyhovovat nebude a presto
je v tech 1800 pristupech zahrnut ;-)
Problem reklamy na Seznamu je, ze si zadate reklamu a pak uz jenom
pozorujete jak jste to udelal spatne. 

R.O. 

-----Original Message-----
From: Marek Zelenka [mailto:konference@didgeridoo-shop.cz] 
Sent: Wednesday, December 29, 2004 1:44 PM
To: Radek Ondra
Subject: Re: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

Radek Ondra napsal:

> Tady je klikajicich vice nez 2%, myslim az 10%, (vedel jsem konkretni 
> cislo v sekci...

Aha, to jsem opravdu netusil, ze je pomer tak zoufale nizky. Predstavoval
jsem si tak 80%, v tom nejhorsim pripade 50% :) 2-10% klikajicich, to jsou
opravdu asi vyhozene penize. Cim to muze byt, ze lidi neklikaji? Co tam tedy
hledaji? Ja kdyz neco hledam a popis u odkazu jasne obsahuje, co bych
ocekaval, tak na to kliknu. Klikam i na vice nez jeden odkaz, klikanim se
snazim dopatrat toho, co hledam.

--
Marek Zelenka
Received on Wed, 29 Dec 2004 14:41:44 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 12. 2004, 14:41 CET