Re[2]: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: 29. 12. 2004, 16:13 CET
Zdravím,

29. prosince 2004, 14:41:44, Radek Ondra napsal(a):
RO> Vy asi budete chtit slovo "tanec"?, tak se potreba si predstavit jake to
RO> slovo ma dalsi vyznamy, ktere nepotrebujete. 
RO> Napriklad string "Hrisny tanec sountrack" vam asi vyhovovat nebude a presto
RO> je v tech 1800 pristupech zahrnut ;-)
RO> Problem reklamy na Seznamu je, ze si zadate reklamu a pak uz jenom
RO> pozorujete jak jste to udelal spatne. 

  K Seznamu bych doplnil jen asi následující:
  Klient  má  zaplacené  klíčové slovo, na které je na první straně ve
  výsledcích  (hoóódně  konkurenční  slovo), řekněme pro příklad právě
  "tanec" (pravé slovo neuvedu). Přestože má slovo "tanec" zaplacené a
  je ve výsledcích na slovo "tanec" vždy na dobré pozici, tak na výraz
  "Hříšný  tanec" se ve výsledcích neobjevoval, protože slovo "hříšný"
  neměl   v  popisu  uvedené  (fráze  "Hříšný  tanec"  je  taky  dost
  konkurenční). Musel jsem změnit popis, abych dostal klienta na první
  stranu  i  na  tuto  frázi.  Stačilo  přidat pouze slovo "Hříšný" do
  popisu,  a  to  i  přesto,  že mi Seznam nabízel zakoupit si klíčové
  slovo "Hříšný" za "pouhých 15.000"...
  Slovo  "tanec"  se  v  popisu  objevuje  několikrát, a to dokonce ve
  větším  množství,  než  u výsledků, které vyjížděly na frázi "Hříšný
  tanec"

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz
http://www.tojeono.cz/?dn=115 Webhosting pro SEO ...
Received on Wed, 29 Dec 2004 16:13:21 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 12. 2004, 16:13 CET