Re: Rychla propagace - katalog nebo vyhledavac?

From: Marek Zelenka <konference (zavinac)>
Date: 30. 12. 2004, 17:06 CET
Radek Ondra napsal:

> Presny pocet, ma k dispozici Seznam, protoze monitoruje kliknuti - alespon
> si to myslim. 
> Tech cca 10% byl vysledek refereru s kontrolou celkoveho mnozstvi lidi na
> webu (absolutni navyseni proti obdobi bez reklamy). To bylo asi 70% a
> vypocet vychazel  take z deklarovane navstevnosti sekce na Seznamu.
> Docela jsem byl prekvapen, vychazelo to myslim okolo 4 Kc/UIN (3x6000 Kc/Q),
> coz je velmi dobry vysledek na Seznam a trochu to zviklalo muj negativni
> vztah k tomuto portalu.
> Byl to vyhodny nakup na konci prazdnin, kdy bylo levno, ale ty tri mesice
> zasahovaly do podzimni nakupni horecky ;-)

Ja bych k tomu jen dodal, protoze jsem ted v posledni dobe take kolem toho
dost zjistoval, ze ten pomer vyhledani a kliknuti nelze jen tak
generalizovat. Zalezi na druhu dotazu, nakolik je dotaz vseobecny nebo uz
presny, jak je popisek napsan, jaka je konkurence, o jaky se jedna segment
atd. Podle informaci od Seznamu je kolem 30% uz opravdu hodne, vzacne bylo
dosazeno pry i 60%. Prumer se pohybuje nekde pod 10%. Myslim ale, ze muze
byt klidne vyraz a segment, na kterem by se mohlo dosahnout i vice jak 60%,
zalezi na pripadu, dobre zvolenem vyrazu, umu napsat moc dobry popisek,
ktery zabere, atd.

Zajimavy tu je i postreh Pavla, ze se odkaz pro svuj popisek muze objevit i
pri vyhledavani jine fraze obsazene v popisku, to je zajimave. Neni to bug
v Seznamu? :)

-- 
 Marek Zelenka
 www.didgeridoo-shop.cz
Received on Thu, 30 Dec 2004 17:06:48 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 30. 12. 2004, 17:07 CET