RE: Budete mít příjem vyšší o 79 %?

From: Robert Nemec - konference \(RobertNemec.com\) <rob_list (zavinac)>
Date: 15. 02. 2005, 12:16 CET
> btw: so situaciou aka je na internetovom reklamnom trhu CZ/SK 
> sa to co sa deje vo svete neda porovnat ani v promile percent

Ja bych si troufl tvrdit, že u nás může být nárůst ještě větší. 
 
> takze toto je sumar ktory odhaduju REKLAMNE AGENTURY. a kedze 
> okrem michala illicha tu nie je nikto kto by prevadzkoval 
> vyhladavac a system na PPC kampane tak je zbytocne hovorit o 
> zvyseni prijmov niekoho ineho.

Prostě roste celý trh SEM. Těží z toho všichni: vyhledávače, agentury - a
samozřejmě klienti.
 
> iba zeby ste zacali ponukat pre velke firmy ktore tie 
> miliardy do vyhladavacov investuju spravu toho reklamneho 
> priestoru. ale za dostanete max. mesacny pausal.

Obchodních modelů je celá řada. My nabízíme vše možné od jednorázového
poplatku po měšíční paušály. 

Děláme pro nadnárodní firmy i firmy s pěti zaměstnanci. A náhodou ty menší
firmy jsou často výnosnější (procentuálně) než leckteré obrovské firmy.
 
> a velkych klientov jednoducho neziskate. proste sa to neda. 

Ale dá. .-)

> mozno na zaciatku mozete robit SEM pre klientov niektorej z 
> velkych agentur, ale ked si oni uvedomia ze cez vas 
> prichadzaju o peniaze, tak to zacnu robit sami.

Děláme i pro velké agentury velkých klientů. Je to výhodné pro všechny
strany. Nikdo o žádné peníze nepřichází.

> spravit. a robit nieco uzitocne. a podla mna SEO je ako 
> biznis balancovanie na tenkom lade.

Vůbec ne.

> uz len kvoli tomu ze klientovi nikto nic negarantuje. staci 
> byt dobry psycholog, mat dobry marketing a presvedcite 
> kazdeho klienta o kolko prichadza ked nema stranku na 1. 
> mieste v google na 1 klucove slovo. otazka je preco ale iba 
> na 1 klucove slovo? preco nie na 10 vyrazov, preco nie na 100 ??

Od toho je tady analýza klíčových slov.
 
> a z oblasti SEO je tam imho dost lokalnych firiem, resp. ani 
> pre velke firmy tam nie je nejaka "seriozna"

My tam máme i velké klienty. Pro další pak děláme přes ty agentury - a tak
je nemůžeme uvádět.

Už takhle je problém s některými klienty, abychom je vůbec mohli uvádět.

> mozno sa len nepohybujem v spravnych vodach a iba mna nie su 
> tie firmy zname, hoci ich zrejme pozna 80% populacie.

Ano, FMCG firem ještě SEO/SEM není moc zaběhané. Ale je otázka, zda někdy
bude. 

Pokud se podíváte na matrici FCB (viz např.
http://seo-sem.robertnemec.com/hodi-search-marketing/), zjistíte, že tyto
firmy se pohybují většinou v kvadrantech, kde se SEM moc nevyplatí.
 
> ziadna velka firma vsak na pracu SEO agentur neveri - 
> presvedci ma niekto o opaku?

Nám věří - přinášíme skutečné výsledky. Třeba dneska si klient objednal
optimalizaci na další klíčová slova, protože viděl, že základní optimalizace
se povedla a pitomým optimalizováním struktury webu jsme mu bez jediného
zpětného odkazu navíc po měsící práce (jo, tak rychle) zvedli návštěvnost o
1/3.
 
Rob
http://www.robertnemec.com/ - Už Vás asi nepřekvapí :-) 
Received on Tue, 15 Feb 2005 12:16:59 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 02. 2005, 12:17 CET