RE: Budete mít příjem vyšší o 79 %?

From: Peter Zozulak <zozulak (zavinac)>
Date: 15. 02. 2005, 12:58 CET
> 
> > btw: so situaciou aka je na internetovom reklamnom trhu 
> CZ/SK sa to co 
> > sa deje vo svete neda porovnat ani v promile percent
> 
> Ja bych si troufl tvrdit, že u nás může být nárůst ještě větší. 

to suhlasim, u nas narast bude vacsi (percentualne z toho co tu je ked tu
nie je nic tak sa tie percenta lahko zdvihnu ;-)

ale kolko % moze tvorit SEM trh v CZ/SK ??? myslim ze sa to da zistit a
urcite to nebude viac ako 10 mil (ked su nejake odhady objemu bannerovej
reklamy ktora stale pretrvava tak myslim ze 100 mil je realnych - a je jedno
ci SKK alebo CZK) 

mame info o tom kolko dostane z najvacsieho PPC u nas (CZ/SK) dobre
navstevovany odborny kontentovy web, z toho si viem odhadnut kolko sa na tom
webe prespendovalo (vie sa kolko je standardna provizia), vynasobim to * 50
webov (ale tolko ich ani nie je ;-)) a este upravim o bulharsku konstantu

>  
> > takze toto je sumar ktory odhaduju REKLAMNE AGENTURY. a kedze okrem 
> > michala illicha tu nie je nikto kto by prevadzkoval vyhladavac a 
> > system na PPC kampane tak je zbytocne hovorit o zvyseni prijmov 
> > niekoho ineho.
> 
> Prostě roste celý trh SEM. Těží z toho všichni: vyhledávače, 
> agentury - a samozřejmě klienti.
>

ale kedze tato diskusia je SEO a nie SEM tak predpokladam ze nejaky jozko
alebo pepik zacnu robit interentovu reklamnu agenturu (resp. mozu zacat ale
casom sa dostanu do problemov a skoncia)
  
> > iba zeby ste zacali ponukat pre velke firmy ktore tie miliardy do 
> > vyhladavacov investuju spravu toho reklamneho priestoru. ale za 
> > dostanete max. mesacny pausal.
> 
> Obchodních modelů je celá řada. My nabízíme vše možné od 
> jednorázového poplatku po měšíční paušály. 

stale hovorim o peniazoch na SEM .. 

> Děláme pro nadnárodní firmy i firmy s pěti zaměstnanci. A 
> náhodou ty menší firmy jsou často výnosnější (procentuálně) 
> než leckteré obrovské firmy.

ano, je to super pre malu firmu ktorej zdvihnete cez SEO obrat o 1000 % (z 2
vyrobkov mesacne na 5 denne)

>  
> > a velkych klientov jednoducho neziskate. proste sa to neda. 
> 
> Ale dá. .-)

velky klient v mojom ponimani = firma, ktora pravidelne inzeruje, zvycajne
je zastupena medialnou agenturou ktora jej zabezpecuje nakup medii a iba
malicka cast z toho budgetu ide do netu a zvycajne do bannerov

ale ak niekto nedava do internetu ani korunu a vy ho presvedcite ze je
efektivne davat peniaze do SEO a SEM, je to vasa sikovnost, ale to nie je
velky klient (hoci je velka firma doteraz neminala tak je to iba puhy odhad
kolko minie v buducnosti)

napiste zopar vasich klientov ktorymi su firmy z top 50 v republike v
preinvestovanych peniazoch do reklamy (tip: zoznam najdete v casopise
strategie)

a prip. napiste kolko ste minuli na PPC - tym nemozete nikomu uskodit lebo
nebudete musiet menovat klientov

staci mi napisat: etarget 100tis, adwords $5000, overture $3000 a pod ...

pochvalte sa ;-)) 

ja PPC nerobim tak sa nechvalim, ale v bannerovej inzercii sme zabezpecili
rotaciu desiatok kampani za par milionov 

> 
> > mozno na zaciatku mozete robit SEM pre klientov niektorej z velkych 
> > agentur, ale ked si oni uvedomia ze cez vas prichadzaju o 
> peniaze, tak 
> > to zacnu robit sami.
> 
> Děláme i pro velké agentury velkých klientů. Je to výhodné 
> pro všechny strany. Nikdo o žádné peníze nepřichází.
> 
> > spravit. a robit nieco uzitocne. a podla mna SEO je ako biznis 
> > balancovanie na tenkom lade.
> 
> Vůbec ne.
> 
ano

>  
> > ziadna velka firma vsak na pracu SEO agentur neveri - presvedci ma 
> > niekto o opaku?
> 
> Nám věří - přinášíme skutečné výsledky. Třeba dneska si 
> klient objednal optimalizaci na další klíčová slova, protože 
> viděl, že základní optimalizace se povedla a pitomým 
> optimalizováním struktury webu jsme mu bez jediného zpětného 
> odkazu navíc po měsící práce (jo, tak rychle) zvedli 
> návštěvnost o 1/3.
> 

napiste referenciu .. 

vyhovorky ze klienti nesuhlasia su pre mna nepodlozene a nedoveryhodne
vyroky 

kazdy realne minajuci klient v TV, radiach, printoch, outdooroch, nete a co
je viem kde vsade sa zahrna do roznych statistik a vykazov a nikto s tym
nema problem.

su tu testovania a hodnotenia reklamy, robi to kazda agentura pre klientov
uplne bezne

ale zrazu je tu SEO kde kazdy vsetko taji (pred konkurenciou alebo pred
pravdou)

pre mna bude SEM skutocnym nastrojom vtedy, ak sa o nom a prinosoch zacne
pisat nielen v SEO/SEM odbornych webzinoch, ale hlavne pravidelne v
odbornych casopisoch o reklame a marektingu a jeho vysledky sa budu dat
merat a porovnavat s ostatnymi sposobmi minania penazi na reklamu

PZ
Received on Tue, 15 Feb 2005 12:58:59 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 02. 2005, 12:59 CET