Re: Budete mít příjem vyšší o 79 %?

From: Ing. Ivan Dupej <dupej (zavinac)>
Date: 15. 02. 2005, 14:33 CET
Karel Mrázek wrote:

> Peter Zozulak napsal(a):
>
>> pre mna bude SEM skutocnym nastrojom vtedy, ak sa o nom a prinosoch 
>> zacne
>> pisat nielen v SEO/SEM odbornych webzinoch, ale hlavne pravidelne v
>> odbornych casopisoch o reklame a marektingu a jeho vysledky sa budu dat
>> merat a porovnavat s ostatnymi sposobmi minania penazi na reklamu
>>
>
> Dobrý den, podle mě je SEM prostě dalším způsobem online marketingové 
> komunikace. Představte si, že by firmy z top 50 mohly při stejném 
> objemu prodeje ušetřit 20, 30, 50% výdajů na reklamu... možná by se to 
> odrazilo i v cenách výrobků? Určitě v rozpočtech mediálek ;)
> Své místo dle koncepce AIDS v online komunikaci má:
> A - attention - bannery, generuje brand
> I - interest - affiliate, zákazník se zajímá o nabídku
> D - desire - SEM, zákazník aktivně hledá
> S - sale - website prodejce, zákazník kupuje
>
> SEM je nástrojem obchodu a měřitelné výsledky má rozhodně. To že do 
> SEM tahouni trhu neinvestují znamená jediné - zatím ho neuchopili a 
> vzhledem k silné pozici možná ani nepotřebují...?
>
> s pozdravem
> KM
>
AIDS?? - ja poznam AIDA - attention, interest, desire, action . Pokial 
viem, AIDS je nieco ine ;) Pardon, nemohol som na to nereagovat ;)


Ivan Dupej
www.sunflowers.sk
Received on Tue, 15 Feb 2005 14:33:54 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 02. 2005, 14:32 CET