AdWords: problém s nástrojem pro odhad návštěvnosti.

From: Roman Kohoutek <roman.kohoutek (zavinac)>
Date: 15. 02. 2005, 14:20 CET
Dobrý den,

součástí AdWords je nástroj pro odhad návštěvnosti, který by měl pomáhat 
ze začátku nastavit parametry kampaně. Chtěl jsem pomocí tohoto nástroje 
zjistit, kolik mě to bude stát a jaké výsledky google odhaduje.

Tuším, že M. Prokop zde psal, že tyto odhady jsou poměrně nepřesné, 
nicméně pořád mají pro mě větší informační hodnotu, než kdybych 
odstartoval kampaň naslepo.

Při používání tohoto nástroje na shodě [kancelářský nábytek] (nebo i 
volné shodě téhož) jsem dostával 'samé nuly' (odhad průměrné pozice 
inzerátu byla '-') resp. 'nevymáčkl' jsem z něj smysluplný odhad. Různé 
jiné varianty jako např. [kancelářského nábytku], [výroba nábytku] apod. 
dávaly stejné výsledky až na průměrnou pozici, ta byla '1,0'.
Při použití slova 'nábytek' dával nástroj smysluplné odhady.

1) Je to v pořádku a pouze nedokážu interpretovat výsledky těchto 
odhadů? Jestliže ano, co se mi tedy snaží AdWords říci?

2) Co znamená, když nástroj nezná odhadovanou pozici inzerátu?

3) Nemůže být příčinou těchto výsledků nedořešená podpora češtiny?

4) Zabývat se odhady nemá smysl a nejlepší je spustit kampaň rovnou na 
ostro? Zákazníci však často chtějí znát cenu takové kampaně před tím, 
než ji schválí. Kde potom vzít údaje o cenách a nákladech, když člověk 
teprve začíná a nemá za sebou žádnou reálnou AdWords zkušenost (a když 
nástroj odhadu návštěvnosti 'stávkuje' :-)?

-- 
S pozdravem
Roman Kohoutek
roman.kohoutek@mail.muni.cz
Received on Tue, 15 Feb 2005 14:20:58 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 02. 2005, 15:39 CET