Re: AdWords: problém s nástrojem pro odhad návštěvnosti.

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 16. 02. 2005, 00:35 CET
Roman Kohoutek napsal(a):

> 3) Nemůže být příčinou těchto výsledků nedořešená podpora češtiny?

Ne. AdWords Traffic Estimator dává velmi nepřesné odhady i v
angličtině a i u velmi často hledaných a inzerovaných slov.

> 4) Zabývat se odhady nemá smysl a nejlepší je spustit kampaň rovnou
> na ostro?

Ano. V češtině tím obvykle nemůžete nic pokazit. Jen u dražších slov v
angličtině je třeba určité opatrnosti.

> Zákazníci však často chtějí znát cenu takové kampaně před tím, než
> ji schválí.

Ano, chtějí, protože zpočátku uvažují o AdWords chybně. Ve skutečnosti
jsou náklady na kliky jen jednou z proměnných v rovnici, která
rozhoduje o obchodním efektu AdWords. Samo o sobě je to číslo k
ničemu a vy byste to měl klientům vysvětlit.

> Kde potom vzít údaje o cenách a nákladech, když člověk
> teprve začíná a nemá za sebou žádnou reálnou AdWords zkušenost

Reálná zkušenost s AdWords obecně vám moc nepomůže. Každou konkrétní
kampaň je třeba testovat, optimalizovat, znovu testovat a znovu
optimalizovat. Zkušenost vám pomůže jen v tom, že po čase budete
schopen již po druhém kole testování a optimalizace dost přesně
odhadnout, kam byste se mohl dopracovat po kole pátém či šestém :-)

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Wed, 16 Feb 2005 00:35:11 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 02. 2005, 00:40 CET