RE: OT:Budete mít příjem vyšší o 79 %?

From: Robert Nemec - konference \(RobertNemec.com\) <rob_list (zavinac)>
Date: 16. 02. 2005, 19:53 CET
> Ja si nemyslim nic, ale opravdu by me zajimalo, na zaklade 
> ceho se dneska dela reklama? Podle ceho se tedy ridite vy?

Na to máme třinácti stránkový formulář. :-)

Ale obecně:

1. definujete si, co máte za produkt a kam chcete jít,
2. zjistíte, s jakými skupinami komunikujete,
3. zjistíte si maximum o každé z těchto skupin, včetně toho, co chce a na co
reaguje,
4. podle toho připravíte reklamu.

U AIDA byste připravil všem stejnou reklamu.

Někde nemusíte moc poutat pozornost (vůně v obchodech, které považuji za
reklamu, jsou velmi decentní) - viz "attention first". Jindy nepotřebujete,
aby dotyčný něco udělal právě teď (stačí třeba postupná změna jeho mysli) -
viz "action".

Ideální taky je, když nemusíte moc vzbuzovat zájem ("interest"). Nakupující
by si ani neměl moc uvědomovat, že nakupuje. :-)

Rob
http://www.robertnemec.com/ - Už Vás asi nepřekvapí :-) 
Received on Wed, 16 Feb 2005 19:53:36 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 16. 02. 2005, 19:53 CET