RE: CTR a pozice (bylo: Seznam a řazení odkazů v kategoriích)

From: Zdenek Prchal <prchal (zavinac)>
Date: 22. 02. 2005, 09:05 CET
> > A u Adwords je to o necem jinem, tam soutezi platici klienti,
> > kterych je nekolik a tam neni takovy problem to vypocetne zvladnout
> > ;) kdezto vysledku vyhledavani na dany vyraz je mnohonasobne vice...
>
> Ano, v tom máte asi pravdu. Na druhou stranu Seznam je proti Googlu
> takový miniprojekt s nepatrnou návštěvností, takže by to zvládnout
> mohl ;-)
>
Ale ano - u Adwords resp. ve vysledcich vyhledavani je mira prokliku
celkem logickym parametrem, jenze o tom od zacatku rec nebyla. Podle
puvodniho prispevku slo o zohledneni miry prokliku pri zobrazeni
obsahu kategorie a nad tim jenom kroutim hlavou ...

	Zdenek Prchal
Received on Tue, 22 Feb 2005 09:05:29 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 02. 2005, 09:05 CET