Re: CTR a pozice (bylo: Seznam a řazení odkazů v kategoriích)

From: Jan Konecny <konecne (zavinac)>
Date: 22. 02. 2005, 11:19 CET
>> > A u Adwords je to o necem jinem, tam soutezi platici klienti,
>> > kterych je nekolik a tam neni takovy problem to vypocetne zvladnout
>> > ;) kdezto vysledku vyhledavani na dany vyraz je mnohonasobne vice...
>>
>> Ano, v tom máte asi pravdu. Na druhou stranu Seznam je proti Googlu
>> takový miniprojekt s nepatrnou návštěvností, takže by to zvládnout
>> mohl ;-)

Seznam  je  jiste  oproti Googlu trpaslicek, ale plati to srovnani i u
Seznam  - Adwords? Ono to v podstate srovnat nejde, protoze Adwords je
nadstavbovy  produkt  Googlu a s razenim vysledku vyhledavani nema nic
spolecneho.  Ale  urcite  si taky myslim, ze by Seznam by to zvladnout
mohl (nekdy ;)

> Ale ano - u Adwords resp. ve vysledcich vyhledavani je mira prokliku
> celkem logickym parametrem, jenze o tom od zacatku rec nebyla. Podle
> puvodniho prispevku slo o zohledneni miry prokliku pri zobrazeni
> obsahu kategorie a nad tim jenom kroutim hlavou ...

Ale  ono  to  souvisi,  kdyz  muze hrat roli mira prokliku u placenych
inzeratu,  proc  by preci nemohla hrat i neplacenych odkazu? Uzivatele
sami by si urcili, jake vysledky ve vyhledavaci chteji :) Nebylo by to
krasne?

Honza
Received on Tue, 22 Feb 2005 11:19:48 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 02. 2005, 11:14 CET