Re: analytika na seo (bylo:Re: printove SEO statistiky)

From: David Brhel <dbrhel (zavinac)>
Date: 22. 02. 2005, 21:35 CET
predevsim je zapotrebi tzv. drill-down view, aby jste mohl sledovat 
kazdou metriku rozklikat do detailu proc tomu bylo tak ze navstevy 70 % 
uzivatelu netrvaly dele nez 60 vterin.. rekne vam to akorat kolik jich 
bylo a uz ne proc..

je potreba, aby jste mohl ziskat data vzhledem ke kazde strance - 
vstup/vystup, kolik % z url, keyword ucinilo konverzi,...

obvykle totiz neni spatne (nizke CTR) keyword, referrer nebo landing 
page,... ale jejich kombinace.. to z tohohle nastroje nikdy nezjistite.

neni podpora pro ROI (IHMO ve vetsine pripadu hlavni ukazatel 
uspesnosti) a konverzi, pokud ano tak myslim ze nepozna konverzi mimo 
uvodni search session (tj. vyhodnoti spatne pres 80 % konverzi)

souhrny data za celym web  nejsou  tzv. actionable  neboli  neni na 
jejich zaklade jasne co mate udelat nebo kde je chyba

reporty nelze poradne customizovat vzhledem k cilum vaseho webu (a 
genericke ukazatele maji pro vas celkem nulovou hodnotu neb se meri 
stejne pro vas napr. obchod s naradim jako pro tovarnu s turbinama)

je to na dyl a ja si nepamatuju co presne jednotlivy nastroje umi, asi 
jedinej zpusob jak ziskat predstavu je opravdu si nejakej nastroj vyzkouset

--DB

ps. navrcholu ma na stole popis technologie, ktera by tyhle veci umela, 
ale mysli si ze to u nas neprodaj, takze muzete do internetinfa napsat, 
ze by jste to chteli, treba se rozhodnou ze do toho pujdou:)

Keberdle Václav napsal(a):

>Neumim moc anglicky ale muzete mi nastinit alespon tri dulezite nedostatky 
>navstevnost.cz
>  
>
Received on Tue, 22 Feb 2005 21:35:26 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 02. 2005, 21:36 CET