Re: CTR a pozice (bylo: Seznam a řazení odkazů v k ategoriích)

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: 25. 02. 2005, 21:52 CET
> Adwords snad radi inzeraty podle toho, kdo vic zaplati, ne ???

Ne. AdWords radi reklamy podle soucinu miry prokliku (CTR) a maximalni
nabidnute ceny za proklik (max CPC). Tomuto soucinu se v Google rika
ad rank. Razeni podle tohoto soucinu je vyhodne zejmena pro vyhledavac
samotny, ale je to vyhodne take pro chytre inzerenty.

Pouze podle ceny radi Overture nebo eTarget.

Zpusoby razeni odkazu se daji prirovnat dvema sazejicim:

* Sazejici Pepa sazi sportku, protoze je tam vyhra v jackpotu deset
milionu, a na nic jineho nehledi. To neni chytry pristup.
* Sazejici Lary sazi na dostizich, protoze tam i pres nizsi vyhru ma
relativne vetsi sanci, ze jeho kun vyhraje (uzivatel proklikne), a tak
pravdepodobne v souctu vyhraje vice nez Pepa (v pripade sazek tedy
spise "prodela mene").

Yuhu
Received on Fri, 25 Feb 2005 21:52:40 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 25. 02. 2005, 21:52 CET