Re: fulltext versus katalog

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: 03. 05. 2005, 01:16 CEST
Zdravím,

2. května 2005, 23:34:35, Sundayphoto napsal(a):
S> ale je to jen muj subjektivni nazor. Při rozhovoru s pracovnici
S> seznamu jsem nabyl dojmu, ze přes sekce chodi kvantum lidi. Jake
S> mate s tímto zkusenosti ?

  Výsledky  viz  předchozí  dvě  odpovědi kolegů, v tom nebude asi moc
  velký rozdíl na velké vetšině webů.

  Co  se  týče rozhovoru s pracovnicí Seznamu, tak to dá rozum, nebyla
  by  dobrým obchodníkem, kdyby vám tento dojem nevnutila. Rozdíl je v
  počtu  sekcí  podle  druhu  zápisu,  jaký  máte,  ten  je zase jinak
  finančně náročný a pokud vám vnutí zápis Exklusiv, tak si prostě víc
  vydělá.

  Ovšem  to, jaký zápis opravdu do Seznamu pořídit nerozhoduje ani tak
  to,  kolik  lidí navštěvuje konkrétní sekce, jako jak je pro vás ten
  zápis  cenný.  Míra cennosti zápisu v dané kategorii se nepočítá jen
  počtem  návštěvníků dané kategorie - to je obvykle podřadná hodnota,
  ale  i  jinými  aspekty,  jejichž kombinaci je nutno pečlivě zvážit.

  Můžete mít v Seznamu komplexní zápis který vás vyjde na cca 55.000Kč
  a  nebo  i podstatně víc - záleží, co vše si přikoupíte - především
  jaká a kolik klíčových slov, a nepřivede vám tolik návštěvníků, jako
  "obyčejný"  zápis  za 1.900Kč nebo třeba "něco luxusnějšího" jako je
  zápis s logem za 4.900Kč (ceny ročně, bez DPH).

  Nechat  si  udělat zápis v Seznamu, bez konzultace s člověkem, který
  tomu opravdu rozumí je defakto obvykle vyhození peněz, ale na druhou
  stranu  jsou i slušní zástupci Seznamu, kteří vám prodají jen to, co
  opravdu potřebujete a nesnaží se "jen vydělat".

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz
http://www.tojeono.cz/?dn=115 Webhosting pro SEO ...
Received on Tue, 3 May 2005 01:16:23 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 05. 2005, 01:16 CEST