RE: pomer navsteva x objednavka

From: Radek Karban <konference (zavinac)>
Date: 03. 05. 2005, 17:52 CEST
Dosahnout se da dobreho pomeru pokud mate navstevnost slozenou zejména z
cilenych navstevniku na dvou a vice slovne fraze, které presne vystihuji
produkty eshopu. V praxi je bezna konverze 5:1000 pro neoptimalizovany web
bez copywritingu s nornmalne (ne)cilenou navstevnosti. Pokud se provede
maximum, potom je mozne s cilenymi navstevniky dosahnout bezproblemu
100:1000..Uvedena cisla plati pro unikátní navstevy.

P.S.: ty cisla vim protože spravuji 5 eshopu..mozna někdo ma vic eshopu a
rekne vam presnejsi cisla.

R. Karban, www.webdesign-reklama.cz
 
-----Original Message-----
From: Jindrich Sarson [mailto:sarsonj@gmail.com] 
Sent: Tuesday, May 03, 2005 5:35 PM
To: seo@nawebu.cz
Subject: pomer navsteva x objednavka

Dobry den,

chtel bych se pritomnych zeptat, jaky je bezny pomer navsteva x
objednavka na eshopu. Je mi jasne, ze to asi zalezi pripad od pripadu,
ale zajimalo by me alespon radove - je to kazdy 50ty, 100 anebo 1000?

Z hlediska SEO je urcite nejlepsi, kdyz je tento pomer co nejvyssi.
Zajimalo by me proto, jakeho pomeru se da dosahnout.

Diky,

Jindra Sarson
-- 
http://www.ucimehrou.cz - výukové programy, které budou Vaše děti bavit
Received on Tue, 3 May 2005 17:52:41 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 05. 2005, 17:52 CEST