RE: fulltext versus katalog

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: 03. 05. 2005, 18:24 CEST
Ja Googl miluju, ale tak abych se sam lakoval ne.

http://www.seznam.cz/Nakupovani-na-internetu/Online-prodejci-automoto/Online
-prodejci-nahradnich-dilu-a-autodoplnku/Online-prodejci-pneumatik/index.html
http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-28%2CGGLD
%3Aen&q=pneu+shop&btnG=Hledat&lr=lang_cs


Fakt si myslite ze to co nasel je pro ucely nakupu pneumatik lepsi nez ten
seznam prodejcu pneumatik na Seznamu?

R.
 

-----Original Message-----
From: Jarda Malina [mailto:jaroslav.malina@alphanumeric.cz] 
Sent: Tuesday, May 03, 2005 4:08 PM
To: seo@nawebu.cz
Subject: Re: fulltext versus katalog

Radek Ondra napsal(a):

>fraze "obchod pneumatika 205/55/R17" "cena pneumatika 205/55/R17" apod.
>nenese kyzeny vysledek, respektive kyzenejsi je mit v katalogu pod 
>sebou 20 shopu co prodava pneu.
>  
>
Vidíte, já bych zrovna napsal "pneu shop" do fulltextu (navíc na googlu :-).
Je to všechno otázka zvyku, někteří lidé (např. já) mají ke katalogům
nepochopitelný odpor a nikdy je nepoužívají.
Druhou věcí je, že vyhledávat fulltextem chce jistou dávku zkušeností. 
BFU většinou na googlu (ani když mu nastavíte češtinu) nic nenajde, protože
neví, jak má dotaz správně formulovat. A pro tyto uživatele je imho katalog
skvělou volbou (pokud tedy zrovna sportovní kluby nejsou v sekci Zdraví
apod.).

--
Received on Tue, 3 May 2005 18:24:47 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 05. 2005, 18:24 CEST