RE: pomer navsteva x objednavka

From: Radek Ondra <radek (zavinac)>
Date: 03. 05. 2005, 23:42 CEST
Hlavniho aspektu se nikdo nedotkl. Staci zdrazit o radove procenta  a
konverzni pomer klesa na promile (kupuji pouze lide, kteri si neumi najit
stejne zbozi jinde) a staci byt levnejsi radove o procenta a konverzni pomer
bude 5%. 
Kdyz budu prodavat za naklad, budu mit konverzni pomer blizici se 10% -
odhad. 
Pro jeden druh zbozi mame vytecneho dodavatele a v teto sekci koupi 5-8%
lidi, hodne pod procentem mame v sekci kterou mame pouze doplnkovou kde mame
nekonkurenceschopne ceny... Urcity typ zbozi mame za doporuceny ceny,
protoze z urciteho duvodu to zbozi jeste nechceme prodavat  a tam asi bude
konverzni pomer navzdy 0%.

Proto me pripada jako blbost resit konkretni cisla.

R.



-----Original Message-----
From: Du¹an Janovskı [mailto:janovsky@gmail.com] 
Sent: Tuesday, May 03, 2005 10:53 PM
To: seo@nawebu.cz
Subject: Re: pomer navsteva x objednavka

> chtel bych se pritomnych zeptat, jaky je bezny pomer navsteva x 
> objednavka na eshopu.

jenom bych upresnil, ze tomuto pomeru se rika "mira konverze". Myslim, ze to
tak zavedl Marek Prokop, ale nejsem si jisty. Kazdopadne uz se jedna o dobre
srozumitelny termin, nekdy je to tez "konverzni pomer".
Pritom jako "konverze" se oznacuje ta promena navstevnika (uzivatele) v
zakaznika (nebo v jiny ty obchodne zajimaveho cloveka).

> Je mi jasne, ze to asi zalezi pripad od pripadu, ale zajimalo by me 
> alespon radove - je to kazdy 50ty, 100 anebo 1000?
Received on Tue, 3 May 2005 23:42:36 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 05. 2005, 23:42 CEST