Re: Seznam.cz - přehnaný důraz na title

From: <info (zavinac) umime.cz>
Date: 07. 06. 2005, 14:21 CEST
"Vypozoroval jsem ze stačí vytvořit title do kterého se nasází všechna
potřebná klíčová slova a úspěch je zaručen."

Nemáte pravdu. Právě jsem našel protipříklad (svého klienta) - jedno z 
klíčových slov je v titulku 2x, při konkurenčnosti zhruba 150 000 je klient 
pro toto slovo na Seznamu zhruba na 5. straně výsledků. Takže vámi 
popisovaným postupem úspěch určitě zaručen není.

J. Klimek

--------------------------------------------------------------------
Jen s Qualified Google Advertising Professional
jsou vaše kampaně na Google v dobrých rukou.

http://www.umime.cz
--------------------------------------------------------------------
Received on Tue, 7 Jun 2005 14:21:00 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 07. 06. 2005, 14:21 CEST