Vyhledávače a dvojjazyčné stránky

From: Petr Pošík <petr.posik (zavinac)>
Date: 08. 06. 2005, 11:56 CEST
Ahoj všichni.
 
Chtěl jsem se zeptat, jak se vyhledávače chovají k dvojjazyčným stránkám
typu well-styled.com, tedy k takovým, kde si nepřepínáte jazykovou mutaci
třeba pomocí nějakých skriptů na serveru, ale kde fyzicky existují dvě
jazykové mutace v jednom html souboru. Nepovažují umístění anglického textu
na stejné stránce s jinojazyčným obsahem za umělé zvyšování relevance
dokumentu? Nebo je to zcela legitimní praktika?
 
Jak by se k takovým stránkám asi choval program typu AdSense? Dalo by se
pomocí anglického textu zajistit splnění podmínek pro účast v programu i pro
zatím nepodporované jazyky? Relevantní reklamy by se i na českých stránkách
mohly dosazovat podle anglické verze... Nebo by to bylo považováno za špatný
postup a stránky by byly penalizovány???
 
Omlouvám se, pokud jsem hodně off-topic. Díky za info.
 
Poša
Received on Wed, 8 Jun 2005 11:56:52 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 06. 2005, 11:56 CEST