Re: Vyhledávače a dvojjazyčné stránky

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 08. 06. 2005, 12:15 CEST
Petr Pošík napsal(a):

> Chtěl jsem se zeptat, jak se vyhledávače chovají k dvojjazyčným
> stránkám typu well-styled.com, [...] Nepovažují umístění anglického
> textu na stejné stránce s jinojazyčným obsahem za umělé zvyšování
> relevance dokumentu?

Za umělé zvyšování relevance to mohou považovat jen těžko, protože to
ve skutečnosti je (neumělé) snižování relevance. Až na výjimky bude
asi dvojjazyčný text vždy méně tematicky konzistentní a navíc
vyhledavač nepozná, v jakém jazyce je psaný.

> Nebo je to zcela legitimní praktika?

O legitimitu tady vůbec nejde. To řešení je IMHO špatné jak pro
vyhledavače, tak pro lidi.
 
> Jak by se k takovým stránkám asi choval program typu AdSense? Dalo
> by se pomocí anglického textu zajistit splnění podmínek pro účast v
> programu i pro zatím nepodporované jazyky?

Možná ano, ale proč? Když už jednou anglickou verzi obsahu máte, proč
ji neumístit na samostatných stránkách? Kvůli návštěvnosti? To asi ne,
protože anglická verze bude mít při dostatečné kvalitě obsahu a SEO
pravděpodobně řádově větší návštěvnost než česká. Totéž patí o
proklicích AdSense.

Možná mi něco uniká, ale IMHO uvažujete o řešení, které nedává žádný
smysl.

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Wed, 8 Jun 2005 12:15:49 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 08. 06. 2005, 12:14 CEST