RE: Zpětné odkazy - jak na to?

From: Tomáš Krejčí <krejci.tom (zavinac)>
Date: 02. 09. 2005, 13:40 CEST
> Nejlepší "poměr cena/výkon" mívá nápaditý, zajímavý, užitečný nebo třeba i
mírně provokativní obsah, který ovšem musí nějak souviset s vaším hlavním 
> tématem. Když sáhnu po příkladu z branže, moc se mi líbí, jaké články teď
píše Robert Němec pro svůj firemní web. Např.:
> http://seo-sem.robertnemec.com/vyvoleni-big-brother-znasobeni/
> Možná to tak na první pohled nevypadá, ale i to je v podstatě link
building a navíc velmi efektivní, protože takový článek napíšete jednou a
pak už pro 
> vás pracuje několik let sám.


Na zvyseni navstevnosti to vliv mit muze, ale je k necemu, když se k vam
dostane někdo, kdo hleda uplne něco jineho nez je cely zbytek Vaseho webu?
Myslite ze by se něco takoveho vyplatilo napr. i u e-shopů?

S pozdravem,


Tomas Krejci
www.sport-portal.cz
Received on Fri, 2 Sep 2005 13:40:19 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 09. 2005, 13:40 CEST