Re: Zpětné odkazy - jak na to?

From: creamd <creamd (zavinac)>
Date: 03. 09. 2005, 00:17 CEST
>Robertovy články nejsou o něčem jiném než zbytek jeho webu.
>Tematicky jsou naopak velmi dobře zacílené. Masově populárních
>témat využívají jen jaksi navíc, ale to "navíc" je tam dost
>důležité.
>
>  
>
Mne pripada pisanie o masovych temach rovnako "chore" ako volakedajsie 
zneuzivanie keywords v meta tagu. Problem je len v tom ze v tomto 
pripade neexistuje radikalne riesenie ako podobne praktiky odlisit od 
relevantnych odkazov (o tom ci su zapisky u znamych ceskych blogerov 
relevantnejsie ako texty na strankach televizie JOJ ci centrum.sk hadam 
nie je potrebne polemizovat). Pribudaju dalsi a dalsi ludia co podobne 
praktiky pouzivaju (najcastejsie vo forme zapisov do blogu) v style ako 
psicek a macicka piekli tortu. Neviem ako na to bude google reagovat.. a 
myslim ze je naivne dufat, ze sa zacnu preferovat stranky s uzkou 
obsahovou specializaciou. Myslim si vsak, ze tato praktika patri  k tym 
ktore narusaju snahu google o prinasanie relevantnych vysledkov, a ze sa 
s nou skor ci neskor bude musiet nejako vyrovnat. ;-))

roman

>Nezapomínejte, že hovoříme o link buildingu, nikoli o přímé
>návštěvnosti. Nejde tedy o to, kolik lidí hledajících VyVolené se
>na článek dostane. Důležité je, kolik ho najde novinářů, studentů
>marketingu či masové komunikace nebo lidí, jako jsem já, a kolik
>z nich ho odkáže nebo z něj bude citovat.
>
>  
>
>>Myslite ze by se něco takoveho vyplatilo napr. i u e-shopů?
>>    
>>
>
>Samozřejmě.
>
>FLASH4SHOCK.com napsal(a):
>
>  
>
>>Myslíte třeba něco jako:
>>http://www.psi-kocky.cz/VyVoleni--Katerina-Langerova-ma-rada-zvirata
>>    
>>
>
>Nevím, ale asi spíš ne. Problém tohoto článku je v tom, že
>nepřináší žádnou původní hodnotu a nikdo tedy asi nenajde důvod
>na něj odkazovat.
>
>  
>
Received on Sat, 03 Sep 2005 00:17:20 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 09. 2005, 00:17 CEST