Re: Zpětné odkazy - jak na to?

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 03. 09. 2005, 00:46 CEST
---> Bonsoir,

>> Robertovy články nejsou o něčem jiném než zbytek jeho webu.
>>
> Mne pripada pisanie o masovych temach rovnako "chore" ako volakedajsie 
> zneuzivanie keywords v meta tagu. 

ja nevim. Sam tuhle taktiku pouzivam jen ze cvicnych duvodu, ale 
presvedcil jsem se, ze se vyplaci. Narozdil od Roberta se snazim aby tam 
byly vsechny tri *win*.

Win pro me: vice odkazu, velka navstevnost, sekundarne vyssi pagerank 
pro ostatni stranky meho webu (kolik znate osobnich denicku s GTPR 6/10?).

Win pro televizi: rozsiruju *buzz*, pracuju za jeho marketingove 
oddeleni, setrim mu penize na propagaci (a kdyz odkazuju i na nej, tak 
kolikrat muzu i substituovat jeho online reklamu).

Win pro navstevnika: Robert ho tam nema, ale ja se snazim, aby i clovek, 
ktery jde po mainstreamu, dostal *classified link* na server, ktery 
prave takovemu navstevnikovi vychazi vstric.

Aside: Radeji bych samozrejme pracoval primo pro televizi, distributora 
filmu, produkcni spolecnost... Ale clovek nikdy nemuze dostat zaplaceno 
od vsech. ;-)

--
Martin Kopta
Received on Sat, 03 Sep 2005 00:46:17 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 09. 2005, 00:46 CEST