Re: Zpětné odkazy - jak na to?

From: creamd <creamd (zavinac)>
Date: 03. 09. 2005, 13:17 CEST
 >jaký mobil používá Sámer Issa (už tu padlo), jaké
 >finanční instituci plánuje svěřit výhru jiný Vyvolený, právní
 >aspekty podobných soutěží, psychiatrický profil soutěžících atd.
 >atd.

Pokial je to v pripade kmercneho vyuzitia pravne osetrene, preco nie, 
ale v opacnom pripade je to vo svojej podstate rovnaky parazitizmus ako 
meta keywords.

S vasom obhajobou sa da plne suhlasit. Ciel "pouzit" urcite slovo-frazu 
na reklamne ucely a dat tomu hodnotu je samozrejme z hladiska marketingu 
ospravedlnitelny a velmi podobne funguju (oznacene) marketingove clanky 
roztrusene v novinach, ale kde  v pripade novin si klient za inzerat 
zaplati nie len agenture co ho vytvori, ale aj za umiestnenie v mediu. V 
tomto pripade vsak klient zaplati copywriterovi a clanok publikuje na 
webe. Pride robot, stanku zindexuje a spracuje a vyhladavac ju zacne 
ponukat vo vysledkoch na urcitej pozicii. Ako velmi sa vsak tento sposob 
reklamy odlisuje od spamu, ci neoznaceneho reklamneho clanku?

Este k tej relevancii. Suhlasim, relevantnost vysledkov je v sucasnosti 
riesena rovnopravnym sposobom. Takze je to len otazka toho, aby na 
"oficialnych" zdrojoch pracovali skuseni odbornici, potom je cela debata 
o relevatnych vysledkoch zbytocna.

roman
Received on Sat, 03 Sep 2005 13:17:21 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 09. 2005, 13:17 CEST