Re: Zpětné odkazy - jak na to?

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 03. 09. 2005, 14:22 CEST
creamd napsal(a):

> Ciel "pouzit" urcite slovo-frazu na reklamne ucely a dat tomu
> hodnotu je samozrejme z hladiska marketingu ospravedlnitelny...

Aha, už chápu, proč si nerozumíme. Máme totiž různé úhly pohledu.
Vy zřejmně považujete za dominantní reklamní účel článku, kdežto
já naopak vycházím z jeho informační hodnoty. Možná je to jen
taková "filosofická" nuance, ale podle mne může výsledek dost
ovlivňovat.

IMHO je rozdíl, když napíšu článek o Vyvolených protože *mi
přivede hodně lidí*, nebo *protože to téma hodně lidí zajímá*.
Tím odpovídám i na vaši úvahu o parazitismu. Dobrý článek
neparazituje. Dobrý článek odpovídá na objektivní poptávku po
informacích a uspokojuje ji nějakým unikátním způsobem. To ho
činí zajímavým a dává mu potencíál pro link building.

> Ako velmi sa vsak tento sposob reklamy odlisuje od spamu, ci
> neoznaceneho reklamneho clanku?

Informační hodnotou -- viz výše.

-- 
Zdraví,

Marek Prokop
Received on Sat, 3 Sep 2005 14:22:54 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 09. 2005, 14:20 CEST