Re[6]: google skoro ignoruje

From: Radek Karban <konference (zavinac)>
Date: 19. 09. 2005, 20:01 CEST
PK> Vyznamnou,  ano,  ale  ne  tak  významnou,  jak se domníváte. Pokud
   nebudou  konkurenční  stránky  dobře  napsané,  zpětné  odkazy  vám
   pomohou. Pokud budou stránky optimalizované a budou mít _PŘIMĚŘENÉ_
   množství zpětných odkazů, budete hluboce za nimi.

Zpetne odkazy mají tak vyznamou část, ze u stranek s miliony vysledky a
velkou konkurenci vam ani sebelépe naoptimalizovane stranky nepomohou, ne a
ne. Nedelal jsem pro par webiku ale pro desitky webu, tak jiz o tom něco
vim.. Tema nebylo o tom jestli je nutne stranky nejak optimalizovat ale ze
staci kvalitni zpetne odkazy a vysledek muze byt vysssi nez sebelepší
optimalizace. Ano, spravne vyvazene obe metody je to nejlepší co muze byt,
ale například u velmi obecnych anglickych pojmu vam nic jiného nez vybudovat
TUNY zpětných odkazu nezbyte, pokud ovšem nemate tu moznost nechat na
stranky linkovat z PR 8,9,10 stranek.


PK>   Ne,  to je PRA_SEO. SEO, to je dostat RELEVANTNÍ výsledky na přední
   místa.  Google  naštěstí  již  své  algoritmy  upravil,  a  dále na
   úpravách  pracuje,  takže  bude čím dál tím složitější ovlivnit jej
   komentářovým spamem.

SEO = search engine optimization není samo o sobe potreba delat pro
relevantni vysledky, ovšem jak uděláte dobře SEO pro stranky, které
relevantni nejsou a nebudete pouzivat nepovolene metody, to by me zajimalo,
a to ještě k tomu tak, aby z toho uživatel něco mel, privest uzivatele co
odejde je preci o nicem. Google ma algoritmy dobře a cim dal lepsi, ale není
neomylny, "vleti" i na takove stranky jako Doorways s par slovy v H1 a
odkazem a nic vice, na to porad ještě "skace". Taktez jako vy doufam ze
dlouho nebude, precijenom chceme každý mit "ciste" vysledky.:) 


PK>   Já  na  zpětné  odkazy  nezapomínám,  tomu věřte, ale nebuduji jich
   tuny,  protože NEJSOU zapotřebí v takovém množství, jak by se mohlo
   někomu zdát...
 
TUNY nejsou ve vasem pripade potreba, tam není takova konkurence jaka je u
obecnych anglickych slov ci v ubytovani. Kdybych chtel budovat tuny odkazu,
byl by to podobny plan jako styl budovani odkazu jednech online kasin pod
fiktivnimi osobami.. Ale to uz jsme zase kapku jinde.


Radek Karban - WebDesign-Reklama.cz
SEO, SEM, Internetový marketing
http://www.webdesign-reklama.cz/ 
Received on Mon, 19 Sep 2005 20:01:52 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 09. 2005, 20:03 CEST