Re: Re[2]: google skoro ignoruje

From: Radek Karban <konference (zavinac)>
Date: 19. 09. 2005, 20:36 CEST
TK>Abych ještě k problemu me stranky kimiraikkonen.wz.cz (nechci psat
podruhe
odkaz pro kritiku), pokud se na ni podivate, dodrzuje obstojne (snad)
semantiku, odkazy mam i z tematicky podobných webu, dokonce jsem ted nedavno
registroval stranku do zahraničních katalogu (české jsou samozrejmnosti,
vyuzivam seznam na webtvorba.cz), DMOZ mam mimo jiné také. Vymenu odkazu
samozrejme podporuji (tak kdyby někdo nahodou chtel, napiste mi). Takze uz
nevim co mam delat. Strasne me to stve.
Pro zajimavost, když jsem před casem pouzival sluzeb pagerank.cz, tak
stranka od nich se na pozadovany termin dokazala vyhoupnout na 1. místo! A
prede mnou jsou stranky, které klicove slovo třeba jen obsahuji 1x a nemaji
tematicke zamereni az tak.
--

Rozebereme tedy vas problem..
URL: kimiraikkonen.wz.cz bych dop. kimi-raikkonen.wz.cz,
ono to totiž není uplne to same. Na oddeleni slov slouzi pomlcka.

TITLE stranky: moc dlouhy > snizeni vahy KW v title, zkuste pouze:
Kimi Raikkonen - Formule 1

V META description se slovo Kimi Raikkonen nevyskytuje, nesklonujte to
slovo, nechte ho v puvodnim tvaru.

H1 presunte co nejblíže za BODY tag. Jeho obsah nechte pouze Kimi Raikkonen.

Zvyšte hustotu slova Kimi Raikkonen na 2x v textech a nezapomente ho dat i
do B a STRONG tagu. Zvyšte počet znaku textu na 2x, je ho na strance malo.

Kod si vice zformátujte, vyhodit prazdne mezery a prazdne radky.

Zkuste si na alespoň 10 webech s min. PR 4 domluvit vymenu odkazu, na jejich
hl. strance. Jako text odkazu nechte pouze slovo Kimi Raikkonen.

Poctejte 2 tydny a potom dejte info jak se pozice na google zlepsila:)
Uvidite sam rozdil;)


Radek Karban - WebDesign-Reklama.cz
SEO, SEM, Internet marketing
http://www.webdesign-reklama.cz
Received on Mon, 19 Sep 2005 20:36:33 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 09. 2005, 20:38 CEST