ID a keywords v URL [Re: Zmena adresy beziciho webu - identifikátory]

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 21. 09. 2005, 11:10 CEST
---> Bonjour,


> SEO text v další části url bude přítomen čistě kvůli vyhledávačům.

pokud bude mit ten text nejaky smysl, urcite se podle nej budou moci 
orientovat i uzivatele ve chvili, kdy nebudou mit o cili odkazu jine 
informace. ;-)

> Při příchodu dotazu zjistím z URL idečko, najdu článek a zkusím porovnat
> příchozí SEO text se správnou hodnotou SEO textu.
> - Pokud SEO text bude sedět, vydám normálně obsah stránky.
> - Pokud sedět nebude (např. 12345-pejsek-a-kocicka), poslu HTTP 301
>   (permanent redirect) na správné URL se správným SEO textem.

Jeste by me zajimalo, jak budete resit pripad, kdy
   a) nebude sedet ID, ale bude sedet SEO text
   b) ID a SEO text nebudou patrit ke stejnemu objektu
   c) nebude sedet ID ani SEO text

V pripade a) bych pouzil 301 a presmerovani na clanek s danym SEO 
textem, anebo 404 a textovou informaci, ze dana adresa neexistuje, lec 
klicovym slovum odpovida clanek <odkaz>.

V pripade b) bych proste nabidl 404 a odkazy na dva clanky s 
vysvetlenim, ze zadana adresa neexistuje.

V pripade c) bych vratil 404 a vysledek hledani zadanych klicovych slov.

Misto 404 mozna bude zajimavejsi presmerovani na vysledek vyhledavani...

---> Ale co me opravdu lezi v hlave:

Jak casto menite nazvy stranek? Nebylo by lepsi ve prospech hezke adresy 
vypustit ID a zmeny nazvu resit teprve v pripade, ze neni URL 
rozpoznane? V takovem pripade by se dala vyuzit tabulka s informaci, 
ktere jiz neexistujici nazvy vedly na jaky clanek (a duplicity resit 
nabidnutim vice clanku).

Nadpis se vetsinou meni par desitek minut po vzniku vzniku clanku, ale 
po zbytek vecnosti zustava uz ustaleny.

   Pekny den

--
=M=
Received on Wed, 21 Sep 2005 11:10:02 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 21. 09. 2005, 11:10 CEST