Re: Zmena adresy beziciho webu - identifikátory

From: Jan Konecny <konecne (zavinac)>
Date: 21. 09. 2005, 12:25 CEST
>> Na začátku URL bude idečko článku (unikátní) na jehož základě se článek
>> bude vyhledávat. SEO text v další části url bude přítomen čistě kvůli
>> vyhledávačům.

> Tak tim bych se snad ani verejne nechlubil.

Ja  si  myslim,  ze  SEO text v URL je *jen* kvuli vyhledavacum a kdyz
nekdo  tvrdi,  ze  to  dela pro uzivatele, tak keca ;) Tak samozrejme,
dela  to  pro uzivatele, ale pouze v tom smyslu, aby danou stranku *ve
vyhledavaci*  nasel  co  nejvyse. To je IMHO jediny duvod pro SEO URL.
Jinak to pro me, jako uzivatele, nema zadny prinos:

V  hypertextovych  odkazech  je  mi  *naprosto* jedno, jak URL vypada,
orientuji  se  podle *textu odkazu* (to je ten vetsinou podtrzeny text
;)  nebo  podle souvislosti v okoli odkazu (pokud je treba text odkazu
"zde").

Kdyz  jsem  na  strance,  tak me taky URL nezajima, orientuji se podle
titulku,  obsahu  a  opet  podle  odkazu. Sice se muzu kochat tim, jak
adresni radek hezky vypada, ale proc bych to delal ;)

Diktovani po telefonu. Ja jsem URL po telefonu nediktoval snad pet let
;)  ale  to  nepovazujte  za  argument. Pokud se v URL vyskytuji bezne
znaky,  jako  = nebo ?, tak v tom nevidim problem, horsi je to treba u
akademickych  stranek,  kde  je nevim proc, rozsiren znak ~, ci _, coz
neakademici neumi napsat (ci vubec popsat), ale to uz je jina vec...

Posilani odkazu mailem - bez problemu.

Posilani odkazu mobilem - cim kratsi, tim lepsi.

Tisk.  V  clanku samotnem se dozvite o obsahu odkazu, ktery je uveden,
nevidel  jsem  clanek, kde by byl odkaz jen tak bez zadne souvislosti,
tedy abych neziskal alespon pribliznou predstavu.

Lepsi   zapamatovani.   :)   Emh,   opravdu   si   lepe  zapamatujete:
http://www.example.com/produkty/lednicky/fakticky-suprova-lednica  nez
http://www.example.com/produkt?48578 ? neverim, ja si nezapamatuju ani
jednu z variant. Ukladam do oblibenych, nebo si to napisu.

Na co jsem zapomnel?

Honza
Received on Wed, 21 Sep 2005 12:25:35 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 21. 09. 2005, 12:25 CEST