Re[6]: blog.cz a Seznam.cz

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: 03. 11. 2005, 00:28 CET
Zdravím,

2. listopadu 2005, 23:13:09, Petr Srsen napsal(a):

PS> Uspesni.cz <http:// Uspesni.cz> jsou pekny priklad toho, jak Seznam
PS> zvyhodnuje sve projekty.

PS> Zkuste si zadat do Seznamu pomerne atraktivni frazi "prace v zahranici" (s
PS> nebo bez diakritiky, neni dulezite). Na prvnim miste vyleze web
PS> uspesni.cz<http:// uspesni.cz>,
PS> ktery ma tento retezec snad jen v meta tagu (tedy ani v domenovem nazvu, ani
PS> v title, ani v textu na strance), jinak nikde. Backlinky na danou frazi
PS> nema, GTPR ma 4 (tedy spis podprumerny web, z pohledu "popularity" v
PS> Google).

  Ano, je neuveřitelné, jak Seznam své projekty zvýhodňuje, sleduji to
  téměř  na všech mnou hlídaných slovech, ikdyž pravda, nyní mu trochu
  pokleslo pořadí poté, co prohodil algoritmus a nastavil vysokou váhu
  na klíčové slovo v doméně.

  Co  mě však zaráží na tomto příspěvku, tak je uvedení ostrých odkazů
  na  daný  web  - prostě jednou má nějaké upřednostnění, tak mu ještě
  pomůžem:-)

  U  členů  této  konference  bych  předpokládal trochu přemýšlení nad
  uváděním  odkazů  - pokud je to web, který si zaslouží trochu slávy,
  je  uváděn jako vzorný příklad, tak budiž, zpětný odkaz mu dopřejme,
  pokud  se však jedná o web, který je "trnem v oku", protože porušuje
  jakákoliv  pravidla  slušného  chování,  proč  jej  ještě podporovat
  ostrým odkazem?


PS> Nedokazu si predstavit, ze by neco podobneho praktikoval treba Google.

  Kdyby  Google  byl  závislý  v  podstatě jen na českých uživatelích,
  možná  by  se choval stejně nehorázně jako Seznam, protože by si byl
  vědom  svého  postavení.  Naštěstí  Google  není  závislý na českých
  uživatelích, tak se chová rozumně.

PS> Osobne proti tomu nemuzu nic mit, protoze do reklamy na Seznamu zadne penize
PS> neinvestuji, ale pokud bych penize investoval treba v segmentu
PS> zprostredkovani prace v zahranici, tak by mi takova praktika vadila.

  No, ano, nemůžete, ale taky můžete. Když se na to podíváte ze strany
  inzerenta,  jistě vás to nevytáčí, protože to není váš obor, a tudíž
  vás  to netrápí. Podíváte-li se ale na to z hlediska uživatele, musí
  vás to jednoznačně nakrknout, protože nedostáváte adekvátní výsledky
  -  a  pak  je to tedy špatné.

PS> A jsem jen zvedavy, kdy se zacnou ozyvat klienti Seznamu.

  Možná  se  jednou  najdou  lidé,  kterým  to začne vadit a začnou na
  chování Seznamu ukazovat prstem - pak se možná situace zlepší. Do té
  doby  ale budem všichni trpět a někteří z nás na Seznam budou chodit
  jen  kvůli  svým klientům, pro které je Seznam v některých případech
  klíčovým vyhledávačem.

  Možná  se  ale stane, že si zde tyto stesky ze Seznamu někdo přečte,
  chytne se za nos a začne nad tím konečně uvažovat...

PS> On 11/2/05, Petr Páleník <postmaster@webdesign....> wrote:

  Ikdyž  nejsem ADMIN této konference a ani moderátor, dovolil bych si
  malou poznámku:

  Bylo  by  dobré,  kdyby  se  alespoň členové této konference naučily
  nenechávat  v  textu zprávy emailové adresy jiné než vlastní. Dneska
  sbírá  adresy  kdejaký  lamer  a  pak  jsou  z  toho  tuny  spamu ve
  schránkách.  Je neúnosné neustále si měnit adresy jen proto, že jsou
  někteří neohleduplní.

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz
http://www.tojeono.cz/?dn=115 Webhosting pro SEO ...
Received on Thu, 3 Nov 2005 00:28:55 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 03. 11. 2005, 00:28 CET