RE: Textový odkaz vs. obrázkový odkaz

From: SEO Kraken <seokraken (zavinac)>
Date: 11. 11. 2005, 16:51 CET
Zdravim. Pokud mate v obrazkovem odkazu ALT atribut řádně vyplněný (neuškodí
ani TITLE), neměli by roboti v tomto dělat rozdíly od klasického textového
odkazu. O důvodu jiného PR je dost těžko rozhoduje, když neznáme konkrétní
případ. Pokud chcete, napište mi soukromou zprávu s konkrétním problémem a
rád Vám na to svůj názor řeknu.

Uvádím zde několik pravděpodobných důvodů - kolegové prosím opravte mě,
jestli se v něčem pletu
1) zveřejňovaný PR se aktualizuje třeba jen 2x do roka - vnitřní PR si
například Google aktualizuje v řádech dnů maximálně týdnů, ale jen občas
aktualizace zveřejňovanou hodnotu.
2) stránky, které jsou rozdílné jsou na jiném stupni architektury stránek -
jedná se zde o nadřazené a podřazené stránky -  obecně se to dost špatně
popisuje.

Opravdu by mě to ale zajímalo konkrétně.

Kraken

-----Original Message-----

Zdravím,

mám krátký poznatek.

Mám na starosti web, který má PR 7. Má několik sekcí - na některé odkazuji z
hlavní stránky klasickým textovým odkazem a na jiné obrázkem (ikonkou). Ty
stránky, na které vede obrázkový odkaz, mají PR pouze 3 a stránky na které
vede klasický odkaz mají PR 5.

Zdá se mi to, nebo to tak skutečně funguje - odkaz bez textu ale obrázkem
předává méně ranku?

Jan Rozehnal
Received on Fri, 11 Nov 2005 16:51:32 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 11. 2005, 16:51 CET