RE: Textový odkaz vs. obrázkový odkaz

From: SEO Kraken <seokraken (zavinac)>
Date: 11. 11. 2005, 17:01 CET
Zdravim. Myslim, ze tomu tak neni.

Textovy odkaz a obrazkovy odkaz vybaveny ALT tagem treba i stejným jako je
samotny text odkazu nemohou byt rozdilne hodnoceni!
Pokud obrazkovy odkaz ALT nema, je mozne, ze mu robot da mensi PR, ale jinak
ne. Pokud je tam ALT, robot ziska stejnou infromaci jako z textoveho odkazu
- stale to jeste neznamena, ze pro nej je text odkazu nebo alt zarukou
duvery - tam muze byt naprosto cokoli!!!

Problem muze byt take v rozdilnosti zamereni jednotlivych stranek - pokud
jsou stranky tematicky jine a maji stejnou stukturu zpetnych vnejsich i
vnitrnich odkazu, nedivim se, ze maji jiny PR - vyssi hodnoceni ma totiz ten
web, ktery je bliz tematu, ze ktereho je na nej odkazovano

Stranka A je nejaka odkazujici stranka treba o houskach (odkazuje na B a C)
stranka B ma PR 7 a je o pekarstvi
stranka C ma PR 5 a je o autech

TO je celkem logicke, ze stranka o autech dostane nizsi hodnoceni, ne?

Kraken

-----Original Message-----

Vidím to asi nějak takto:

To co je na obrázku (text, cokoli jiného) může vidět pouze uživatel a ne
robot. Ten tedy nebude příliš důveřivý vůči odkazu o kterém neví, co si o
něm má myslet.

Uvedu příklad:

Měl by jste odkaz na stránku s nabídkou nevhodných výrobků. Pokud by jste
použili textový odkaz návštěvnící by se podle toho orientovali, buď by na
odkaz klikli nebo ne.
Robot si tedy stejně jako uživatelé může udělat jasnou představu o tom, na
jakou stránku pak přejde. Když by jste odkaz vydávali za něco jiného než je,
robot by to mohl penalizovat.

Pokud ale použijete obrázek, může na něm být napsáno cokoli a robot to
nepozná. Můžete tedy odkaz na nevhodné stránky vydávat za zpravodajský
server. Proto se robot trochu brání a patrně předává méně ranku.

Jen ale ještě dodám, že občas se stane, že PR odkazů je rozdělen trochu
nesouměrně, čili podle jednoho případu nelze vyvodit závěry.
Received on Fri, 11 Nov 2005 17:01:34 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 11. 2005, 17:01 CET