Re: Statistiky od Googlu

From: Dušan Janovský <janovsky (zavinac)>
Date: 15. 11. 2005, 18:11 CET
>
>         Ale mimochodem, toolbary (ani Jyxo ani Google) této definici naopak
> neodpovídají (uživatel zde při instalaci explicitně souhlasí s tím, že bude
> url právě zobrazené stránky posílat serveru).

slovíčkaříme. V Google Analytics se s tím souhlasí implicitně. Je to ve smlouvě.


>
>         nebo použije jeden z desítek dalších systémů - ať už hostovaných nebo
> softwareových

Michale, ten dotaz tady zazněl mnohokrát a nebyl, pokud vím,
uspokojivě zodpovězen. Který z těchdesítek dalších systémů umí měřit
konverze a zároveň nevyžaduje, aby byl uživatel dobrý programátor?
Který z nich je zdarma nebo za cenu, nad kterou se nemusí přemýšlet?

>
> > Už dva roky se ptám Iinfa i Franciho, kdy že do Navrcholu nebo do
> > Toplistu dodělají měření konverzí. Že prý brzo. Hmmmm. Ale po celou tu
> > dobu jsem svým klientům a známým nedokázal doporučit software, který
>
>         ano, s ostatními řešeními je to HODNĚ mizerné, ale to už by bylo příliš
> offtopic

jenomže to je podle mě jádro pudla.


>
> > Což se samozřejmě dá minimalizovat umístěním měřících kódů na konec
> > stránky (mimo tabulky nebo jinak složitě konstruované prvky). Takže
>
>         což Google Analytics neumožňuje (kód musí být v HEAD)

kapituluju, přiznávám omyl. Skoro bych si tipnul, že to tam včera bylo
popsané jinak.

Pokud musí být v hlavičce načítaný externí skript, tak to je vážná
rána celé koncepci. Bude to zpomalovat. Zejména kvůli tomu, že ten
skript nemá nijak nastavené kešovací hlavičky (takže se při každé nové
session bude znovu validovat se serverem.
Přemýšlím, že si ten skript stáhnu a umístím na vlastní doménu, kde mu
nastavím kešovací hlavičky. Beztak by si zasloužil pár úprav (např.
přidání českých vyhledávačů).

Yuhů
Received on Tue, 15 Nov 2005 18:11:10 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 15. 11. 2005, 18:11 CET