Re: Podle ceho radi Google? - rozhodne ne podle pageranku !

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 21. 11. 2005, 09:56 CET
Tomáš Krejčí napsal(a):

> Predpokladam ze kvalitativnimi off-page faktory myslite
> linktext? Jake jsou jiné kvalitativni, resp. kvantitativni?

Předpokládám, že znáte Search Engine Ranking Factors publikované
na SEOmoz.org

http://www.seomoz.org/articles/search-ranking-factors.php

Některé z tam uvedených faktorů jsou sice malinko přitažené za
vlasy, ale jinak je to docela praktický přehled, takže nikomu by
nemělo uškodit, když se jím bude řídit.

Chcete-li do problematiky proniknout hlouběji, i když méně
prakticky, doporučuji např. práce Dr Garcii:

http://www.miislita.com/

a dále teorie o trust ranku, authority sites apod. filtrech.

Pokud jde o dělení off-page faktorů na kvantitativní a
kvalitativní, je to jednoduché. Kvatnitativní přiřazují stránce
určitou univerzální, na dotazu nezávislou hodnotu. Kvalitativní
jsou naopak vztaženy k dotazu -- buď celému, nebo k jednotlivým
slovům v dotazu.

Obecně mohou některé kvalitativní off-page faktory nabývat mnoha
hodnot, zatímco jiné jsou jen dvouhodnotové (ano/ne). To už ale
trochu popouštím uzdu fantazii a přiznávám, že ani v nejmenším
netuším, co, jak a který vyhledavač skutečně používá. Pro
praktické SEO je to naštěstí jedno, protože základní principy,
trendy a tudíž i praktické důsledky všech možných faktorů jsou
stejné.

Správně uszujete, že link text je kvalitativní off-page faktor,
i samotný link text však může ve skutečnosti hrát roli ve více
faktorech, jak alternativních (použije se jen jeden), tak
komplementárních (použijí se současně).

> at je offpage faktor takovy nebo makovy, vždy se jedna v
> přeneseném slova smyslu o faktor majici vliv na pagerank a
> tedy, v opačném pohledu, ze jedine PR ma vliv na SERP.

Možná to myslíte dobře, ale formulujete to tak nešťastně, že se s
tím nedá souhlasit ani náhodou.

-- 
Zdraví,

Marek Prokop
Received on Mon, 21 Nov 2005 09:56:00 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 21. 11. 2005, 09:52 CET