Změny v eTargetu

From: Martin Kuzelka <list (zavinac)>
Date: 22. 11. 2005, 16:48 CET
Zdravím,

dnes mi přišel od eTargetu e-mail informující o změnách, které se v tomto
systému odehrály. Změny vypadají celkem zajímavě a zdá se, že by se eTarget
mohl (i přes vyšší cenu) stát celkem použitelným.

1) Minimální navýšení ceny za klik se mění z 0,50 Kč na 0,10 Kč,
2) zohledňování CTR při řazení odkazů,
3) automatické snižování ceny za klik,
4) zavedení přesné shody,
5) nežádoucí slova - obdoba vylučujících slov v Adwords.

-- 
S pozdravem,

Martin Kuželka
Received on Tue, 22 Nov 2005 16:48:03 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 22. 11. 2005, 16:48 CET