AdWords

From: <hellish (zavinac) centrum.cz>
Date: 29. 11. 2005, 14:35 CET
Dobrý den

Měl bych dva dotazy k AdWords

1) Lze nějak omezit práva dalším osobám, které přizvu ke svému účtu. Když totiž někomu nastavím, že může mít přístup k mému účtu, tak mi ale může měnit úplně cokoliv, dokonce mi i zamezit přístup. Potřeboval bych, aby dotyčná osoba mohla údaje jen prohlížet, nikoliv měnit. Jde to nějak nastavit?

2) Zatím jsem na jednu sadu klíčových slov vytvořil jen jednu reklamu s tím, že časem vytvořím více variant a budu sledovat, která má větší úspěch. Jenže ta jediná reklama má docela vysoký clickrate (vím, že clickrate není to nejdůležitější, ale zatím nemáme na webu měření konverzí, takže je to jediné z čeho mohu momentálně vycházet). Respektive, není to nic světoborného (průměrně cca 7%), ale stačí to na to, aby se reklama zobrazovala před samotnými výsledky (místo v pravé části), a má tím samozřejmě ještě vyšší účinek. Bojím se, že když teď nasadím několik dalších variant, které by nebyly tak úspěšné, že klesne průměrný clickrate a reklama se přestane zobrazovat před výsledkama vyhledávání. Je tento strach oprávněný? Nebo google rozhoduje o umístění reklam jednotlivě (tedy ne na základě úspěchu celé "sady")?

Předem díky za vaše odpovědi
Tomáš Hellebrand
(www.hellish.cz)
Received on Tue, 29 Nov 2005 14:35:30 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2005, 14:35 CET