Re: AdWords

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 29. 11. 2005, 15:09 CET
hellish@centrum.cz napsal(a):

> Měl bych dva dotazy k AdWords

> 1) Lze nějak omezit práva dalším osobám, které přizvu ke svému
> účtu.

Správce, který k účtu přistupuje přes svůj souhrnný účet (My
Client Center), nemá přístup k některým nastavení v sekci My
Account, konkrétně nemůže např. změnit přihlašovací e-mail a
heslo.

Kampaně může měnit libovolně, majitel účtu mu však může přístup
kdykoli odebrat (srávce jeho heslo nezná).

> Potřeboval bych, aby dotyčná osoba mohla údaje jen prohlížet,
> nikoliv měnit. Jde to nějak nastavit?

V rámci administrace to nejde. Můžete však načasovat automatické
generování různých reportů a jejich odesílání na zadané e-mailové
adresy.

> 2) Zatím jsem na jednu sadu klíčových slov vytvořil jen jednu
> reklamu s tím, že časem vytvořím více variant a budu sledovat,
> která má větší úspěch. Jenže ta jediná reklama má docela vysoký
> clickrate (...). Bojím se, že když teď nasadím několik dalších
> variant, které by nebyly tak úspěšné, že klesne průměrný
> clickrate a reklama se přestane zobrazovat před výsledkama
> vyhledávání. Je tento strach oprávněný?

Ano, strach je do určité míry oprávněný. Pokud ovšem ponecháte v
nastavení kampaně zapnutou optimalizaci výběru reklam, průměrné
CTR příliš nevychýlí ani hodně špatný inzerát.

Uvažoval bych ale trochu jinak. Je stávající kampaň dostatečně
rentabilní? Pokud ano, byl bych se změnami hodně opatrný. Pokud
ne, musíte experimentovat.

> Nebo google rozhoduje o umístění reklam jednotlivě (tedy ne na
> základě úspěchu celé "sady")?

Rozhodující je CTR definovaných klíčových slov v kontextu cílení
kampaně (jazyk, země). CTR inzerátu důležité není.

-- 

Zdraví,

Marek Prokop
Received on Tue, 29 Nov 2005 15:09:48 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2005, 15:06 CET