Re[2]: AdWords

From: Jan Menšík <konference (zavinac)>
Date: 29. 11. 2005, 16:24 CET
> Pokud se ptáte, zda
> se na horní pozici můžeme zobrazit i inzerát s nulovým CTR,
> odpověď zní ano. Jak jsem psal v minulém příspěvku, pozici a CPC
> ovlivňuje CTR slov, nikoli inzerátů.

Dovolim si pana Prokopa doplnit, aby to bylo jasne. Mate v reklamni
sestave 3 klicova slova (fraze) s ruznou mirou prokliku (CTR)
celkovym poctem zobrazeni napriklad:
slovo           zobrazeni        prokliku  CTR
rohlik           10               0         0%
pecivo          100               5         5%
"bile pecivo"    90              18        20%
----------------------------------------------
CELKEM          200              23        11,5%

Od zacatku mate 1 reklamni text "Pecivo z Pekarny", ktery se zatim
zobrazil ve 100% pripadech, tedy 200krat. Tim padem ma CTR 11,5%.

Pote pridate dalsi reklamni text "Pecivo Levneji". Prestoze to bude
zatim mit CTR 0%, zobrazi se uplne za stejnych podminek jako prvni
reklamni sestava.

Nejde totiz o CTR reklamnich textu, ale o jednotliva klicova slova,
respektive fraze.

V uvedenem pripade tedy pri stejne maximalni cene a stejnem poctu
konkurentu budete se budou nejlepe (nejvyse) zobrazovat oba reklamni
texty na frazi "bile pecivo".

-- 
S pozdravem,
 Jan Menšík
Received on Tue, 29 Nov 2005 16:24:37 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2005, 16:24 CET