Re: AdWords

From: <hellish (zavinac) centrum.cz>
Date: 30. 11. 2005, 11:26 CET
Omlouvám se, ale když už si myslím, že tomu začínám rozumět, tak se objeví něco, co mi v tom zase udělá guláš.

Původně jsem si myslel, že pozice na "severu" je "odměna" za vysoký CTR inzerátu a vysokou maximální cenu za proklik. Podle několika emailů do této diskuze jsem se nechal přesvědčit, že kvalita konkrétního inzerátu vlastně nehraje roli. Že je především důležitý celkový CTR klíčového slova (obecně). Ale na odkazovaném článku píšete, že :

"Na sever, jak se těmto pozicím říká, se v AdWords dostanou jen kvalitní inzeráty, které mají za zády dostatek méně kvalitních konkurentů."

Z toho mi zase vychází, že JE důležitá kvalita mého inzerátu a pod kvalitou si dokážu představit především CTR mého inzerátu (spolu s maximální cenou za proklik). Tak jak to tedy (sakra) je?

Mimochodem, nestálo by za to vytvořit novou konferenci sem@nawebu.cz? Myslím, že ne každého, kdo řeší SEO musí nutně zajímat SEM a opačně. A koho ano, může být zapsaný v obou konferencích.

Tomáš Hellebrand
(www.hellish.cz)

> Ten článek je zde:
> 
> http://www.sovavsiti.cz/weblog/2004/05/10-adwords-sever.html
>
Received on Wed, 30 Nov 2005 11:26:31 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 30. 11. 2005, 11:26 CET