Re: AdWords

From: <hellish (zavinac) centrum.cz>
Date: 30. 11. 2005, 23:33 CET
Myslím, že už jsem to pochopil. Zmátl mě pojem "CTR klíčového slova". Pochopil jsem to tak, že tím myslíte průměrné CTR na klíčové slovo ze všech inzerátů VŠECH INZERENTŮ. A to mi právě nějak nehrálo. Teď jsem (snad již správně) pochopil, že je to průměrné CTR klíčového slova ze všech MÝCH inzerátů (na dané klíčové slovo), což už dává smysl.

Díky
Tomáš Hellebrand
(www.hellish.cz)

>Hledáte rozpor tam, kde žádný není. Jistě se shodneme, že klíčové
>slovo samo o sobě těžko může mít nějakou kvalitu. Přesto může mít
>CTR. A naopak, CTR inzerátu není podstatné, ale jeho kvalita se
>přímo promítá do CTR klíčových slov.
>Takže ještě jednou: Rozhodující je CTR klíčového slova, ovšem to
>je reálně dáno kvalitou inzerátu (resp. jeho relevancí k danému
>slovu).
Received on Wed, 30 Nov 2005 23:33:08 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 30. 11. 2005, 23:33 CET