Re: ohybanie klucovych slov

From: Jan Vetyska <seo (zavinac)>
Date: 05. 01. 2006, 15:44 CET
Zdravim,

Radim Smicka - Bazos.cz wrote:

>Dobry den,
>rekl bych ze 1. pad rozhodne neni nekolikanasobne casteji vyhledavan.
>  
>
Muzete to podlozit nejakymi cisly? Vychazim-li ze statistik webu, ke 
kterym mam pristup, tak pristupu ze Seznamu za jeden den:
praha 63
praze 5
a tak bych mohl pokracovat, samozrejme, ze aby to bylo presne musel bych 
celou statistiku lepe zanalyzovat, ale na prvni pohled je jasne, ze 
prvni pad vyrazne prevysuje ostatni tvary (sice to nevypovida vyslovene 
o hledanosti, ale o pristupu, ale rekl bych ze web je zoptimalizovan pro 
oba tvary stejne).
Zduraznil bych, ze jsem vyhradne testoval na nazvech mist resp.: mest 
(tak jako tazatel) nenapadl mne lepsi priklad, mate-li nejaka konkretni 
cisla, sem s nimi.

>Uzivatele jednoznacne sklonuji a ostatni pady pouzivaji casteji nez
>ten prvni. Tedy samozrejme u viceslovnych dotazu ve vyhledavacich co
>umi sklonovat. V Googlu asi opravdu vetsina lidi hleda v prvnim pade,
>na Seznamu naseptavac jasne doklada, ze prvni pad se u vetsiny dotazu
>krci nekde dole.    
>
Ano z vyzkumu v AdWords s Vami mohu souhlasit s tim Googlem. Ale Seznam? 
Jak pisi vysse, proste s Vami nesouhlasim.
Navic, Vy dochazite k nejakym exaktnim zaverum na zaklade Naseptavace? 
Ja tedy ne.
Maly priklad z Naseptavace:
Praha 246x
v praze 1x
Brno 144x
v brnÄ› 1x

Jaky zaver z toho vyvodite? Ptam se opravdu ze zajmu, treba nekde neco 
prehlizim nebo dochazim k mylnym zaverum.

-- 
S pozdravem,
Jan Vetyska
Received on Thu, 05 Jan 2006 15:44:45 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 05. 01. 2006, 15:44 CET