Re: rozpoznani pristupu z placenych pozic a prir. vysledku

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 13. 01. 2006, 03:54 CET
---> Bonjour,

> Nicmene myslite, ze je presmerovani kvuli duplicitam opravdu potreba?
> Pokud napriklad odkaz povede pouze (...) z adwords nebo SERP jinych vyhledavacu, 
 > tak by asi k zaregistrovani adresy s parametrem vyhledavaci dochazet
 > nemelo, nebo ano?

taky tvrdim, ze je to zanedbatelne, ale Petra Vetrovska mi vzdycky 
nadava, tak radsi rikam, ze by presmerovani melo nasledovat, ackoli to 
ve vlastnich kampanich ani v kampanich pro klienty nedelame. (Nekdy je 
lepsi mit statistiky, nez cekat s kampani na dokonaly system presmerovani.)

Vybornou vec maji v Advertures, snad se k tomu v Dobrem webu taky 
dokopeme. Placene odkazy prohaneji pres redirector, ktery jim rovnou 
pocita i ruzne statistiky a kresli grafy (efektivni prezentacni nastroj, 
vsechny statistiky v jednom rozhrani, snadne parsovani refereru). Treba 
by ho Jirka Maly mohl i pronajimat -- otazkou je ale a) proc, b) za 
kolik. ;-)

Problem s indexovanim duplicit u chybejiciho presmerovani jsem zatim 
nezaznamenal. Ovsem, co kdyz nekdo adresu zkopiruje a pripichne nekam na 
web? I tady v konferenci obcas najdete chytraka, ktery odkazuje vcetne 
session id...

   Pekny den

-- 
=M=
Received on Fri, 13 Jan 2006 03:54:38 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 13. 01. 2006, 03:54 CET