Re: proc mazat neefektivni keywords v adwords

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 19. 01. 2006, 13:57 CET
---> Bonjour,

tech duvodu muze byt nekolik. S mensi databazi se napriklad lepe 
pracuje. :-) Historie vykonu sestavy, kampane, uctu spada do quality 
score, ktere udajne urcuje cenu/pozici inzeratu (pisou to tak ve 
vyukovych materialech k certifikatu, tak to asi bude pravda -- ja si o 
tom myslim svoje ;-)).

Tipuju, ze tohle doporuceni smeruje k uzivatelum API a k nam 
kombinatorikum, kterym nekdy nestaci 3000 radku v sestave. :-)

   Pekny den

-- 
=M=

Daniel Péder [ www.Infoset.cz ] napsal(a):
> google se v posledni dobe snazi propagovat mazani neefektivnich keywords,
> naposledy napr. tady: 
> http://adwords.blogspot.com/2006/01/give-your-account-workout.html
> 
> Ma tu nekdo nejake smysluplne argumenty proc by mel inzerent mazat malo 
> efektivni keywords?
> Maly zasah taky zasah, nebo ne? (efektivitou je zde minen CTR)
> 
> PS: pominme prosim hlediska googlu, ta jsou pro vysledky kampane 
> irelevantni
> PS2: no samozrejme kw ktere maji pul roku CTR 0,000 jsou taky jasna
> 
Received on Thu, 19 Jan 2006 13:57:45 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 01. 2006, 13:55 CET