RE: backlinky burzy

From: John Vanhara <info (zavinac)>
Date: 24. 01. 2006, 03:23 CET
Jeee... Tak toto mi uteklo... Vidim, ze se pise o panu Vanharovi:-)

Jak suk pise: ano, pouzival jsem vse mozne I nemozne... Nekolik webu jsem I
dostal vyrazeno z Google:-))) Takze zhruba vim kam se muze jit a kam uz
nemuze.  Nepovazuji se za blackhat SEO a ani nedelam veci jako cloak, apod.
Ale abyste uspeli v konkurenci na klicova slova s miliony vysledku, a v
soutezi s top firmami v oboru, tak musite byt trosku na hrane. Jde o to, ze
v USA jde o velke penize. Jeden jediny web muze prinest statisice dolaru v
sales / mesic. 

Co se tyka prikladu na millionsaver.com, bylo tam vyssi PR, ale bylo to jen
a ciste strukturou webu. Kdyz na webu date z kazde stranky odkaz jen na
homepage (bez linkovani na ostatni stranky webu), tak muzete zvysit PR
homepage temer okamzite. Ma to smysl? Ma I nema. Z ust Matt Cutts na PubCon
konferenci jsem osobne slysel, ze google chce videt ve stovkach nebo
tisicich strankach na vasem webu, ktere jsou ty dulezite. Na ty byste meli
nejvice linkovat, ale nemusi to byt jen homepage. U maleho webu ano, ale u
velkeho uz to ani tak byt nemuze. Melo by to byt par dulezitych stranek, na
kterych vam zalezi, aby google vedel, ze jsou nejdulezitejsi. 

Co se tyka backlinku. Bez tech to proste nejde. White hat, black hat SEO
nebo jakekoliv dalsi SEO:-)... Bez linku se o vasem webu nikdy nikdo
nedozvi. Muzete mit sebelepsi obsah, a sebelepsi strukturu webu ale kdyz
tomu trosku (nebo I hodne v konkurencnim prostredi) nepomuzete, tak vam to
nebude nic platne. A ono je lepsi byt na strance links10.php nez na zadne:-)
Samozrejme vsichni chceme aby na nas linkovali stranky PR 10 primo z jejich
homepages:-)

Omlouvam se za zpozdeny prispevek a preji vsem uspech v SEO!

JV



-----Original Message-----
From: David Brhel [mailto:david.brhel@gmail.com] 
Sent: Tuesday, January 17, 2006 2:38 PM
To: seo@nawebu.cz
Subject: Re: backlinky burzy

On 1/17/06, suk <suk@centrum.cz> wrote:
>
> No pan Vanhara jiste nepouzival JEN tuto metodu (a co si pamatuji, tak 
> zkusil snad vsechno mozne i nemozne (a kolikrat i za hranici 
> "seoetiky" - nic ve zlem - na tom trhu na kterem operuje to proste ani 
> jinak nejde...))


presne tak, proto jsem psal ze moje poznamka plati pro stranky v anglictine
a pouze pro nektere obory, treba turismus je to to samy.. myslim ze svyho
casu tyto metody panu Vanharovi fungovali docela dobre a myslim, ze je stale
jeste, byt s mensim uspechem, pouziva;) nebot aspon trochu se snazi podvadet
hodne lidi a google musi prece jenom na zaklade neceho PR (nebo ekvivalent)
spocitat musi..

--
-- David Brhel
Received on Mon, 23 Jan 2006 18:23:42 -0800

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 24. 01. 2006, 03:23 CET