Re[2]: Zamezeni zobrazovani Adwords pro urcite IP

From: Pavel Kodýtek <seo-paysoft (zavinac)>
Date: 31. 01. 2006, 00:20 CET
Zdravím,

30. ledna 2006, 23:48:03, Dan Duris napsal(a):
DD> mozno by bolo dobre, aby spravca konferencie automaticky emailove adresy z webu
DD> zmazal. Co na to poviete? Ludia su ludia a obcas nejaka-ta adresa ujde.

   No  ano,  to by bylo nejvhodnější řešení, co si budem vykládat, že.
   Jenomže  problém  je  právě  v  tom,  že to tato konference nedělá,
   všichni to víme a měli bychom se dle toho zařídit.

   Ostatně,  na  druhou  stranu, nepřijde mi vhodné, aby adresy _těla_
   zprávy  byly  mazány  automaticky, protože někdy ty adresy jsou tam
   úmyslně  vložené. Pak je jakékoliv odmazávání kontraprodiktivní. Co
   je  pak ideálním stavem těžko říc. Ono i časté nahrazování zavináce
   tvatem  "(at)",  "(zavinac)",  "(zavináč)"  a  další  jednou  bude
   nedostatečné  -  není  nic  jednoduššího, než si sestavit regulární
   výraz a adresy si řádně poskládat:-(

   Tato  konference  před  časem  vyřešila  hlavičky mailů a začala je
   upravovat, což byl určitý pokrok. Bohužel, části hlaviček zůstaly v
   těle  archivu  i nadále. Například id nebo inreplyto, kteréžto jsou
   některými poštovními programy doplňovány ve tvaru:
   nejaky_balast@example.com  ,  což  působí problémy třeba nám, kteří
   používáme  doménové  koše. Sám jsem s tím měl problémy a musel jsem
   si na poštovním serveru nastavit pravidlo na mazání "nejaky_balast"
   a tím částečně řešit tyto chyby.

   Ono  jakékoliv řešení, které zamezí uvádění adres na webu je dobré,
   tedy  i  to  sebekontrolování  a  neuvádění  adres,  pokud skutečně
   nemusím.

DD> Pokial viem, je bezne, ze akykolvek archiv mailing listu na webe emailove adresy
DD> nezobrazuje (pripadne len po prihlaseni atd).

   Nevšiml  jsem  si,  že by to bylo zcela běžné na různých archivech,
   znám  konference,  kde  se  adresy  zveřejňuji  zcela  běžně. Ovšem
   uveřejňování  mailových  adres  až  po  přihlášení by taky nebylo k
   zahození.  Problém  je  jen v tom, kdo to implementuje a jak dlouho
   takovéto řešení vydrží. Bude-li "nedostatek" adres ke sběru, najdou
   se  tací,  kteří  si  ty  adresy  získají třeba právě "přihlášením"
   robota. Bohužel, toto je asi boj s větrnými mlýny a nejúčinější boj
   bude právě ve výchově uživatelů.

-- 
Pavel Kodýtek
ICQ: 30759319
http://www.webdesign.paysoft.cz/clanky-2006/historie-internetu/
Received on Tue, 31 Jan 2006 00:20:17 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 31. 01. 2006, 00:20 CET