Re: Ako sa platí za správu reklamnej kampane napr. AdWords?

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 10:38 CEST
---> Bonjour,

nejdriv bych chtel rict, ze na adrese

   http://groups.google.com/group/adwords-help-cs?hl=sk

najdete diskuzni skupinu primo zamerenou na AdWords, takze dalsi dotazy 
by bylo dobre smerovat tam. Vyjma Marka Prokopa a dalsich zkusenych 
harcovniku tam najdete i pracovniky zakaznicke podpory Google AdWords.

A ted k otazce:

> Ako sa však vypočíta provízia agentúry, keď by som zadal správu kampane 
> profesionálom? Percentá z objemu, paušálna platba za kazdé spravovane 
> kľúčové slovo...?


To si stanovuje kazda agentura sama, je to otazka obchodniho modelu. 
Osobne jsem proti procentum z ceny, protoze cilem agentury by melo byt 
zvysovani navratnosti, coz je v primem rozporu s cilem maximalizace 
vlastniho zisku.

Nektere agentury si uctuji napriklad fixni sazbu za proklik. Napriklad 
za 25 korun pri tisici proklicich (naklady na proklik asi znate ;-)).

Pokud ma kampan charakter transakcni, muzete se s agenturou dohodnout na 
odmene z obratu. Ovsem obavam se, ze do toho malokdo pujde, vzhledem k 
tomu, ze agentura obvykle neovlivni to, co se deje s uzivatelem po 
prokliknuti na vas web.

Ja preferuju hodinovou sazbu. Zakaznik tak predem bude vedet, kolik ho 
prace bude stat a co za penize dostane. Navic to muze byt i efektivnejsi.

   Pekny den

-- 
=M=
Received on Tue, 18 Apr 2006 10:38:11 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 10:38 CEST